reklama

Priateľstvo

Človek je svojou podstatou stvorený pre život v spoločenstve. V rodine, v kruhu priateľov, vo vzťahu. Občas sa toho nahromadí veľa: osobné problémy, pracovné, škola .... v týchto chvíľach je potrebné mať na blízku človeka, ktorý nás chápe. Niekedy aj bez slov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chcela by som stretnúť niekoho, komu by som sa mohla vyrozprávať, kto by ma pochopil a poradil mi. Niekoho, koho by som mala na blízku, keby som sa cítila zle, sama a opustená. Niekoho, komu by som mohla skloniť hlavu na plece a pocítila by som pohladenie po tvári. Niekoho, kto by ma podporil v náročných dňoch, objal a povedal, že všetko sa vyrieši. Niekoho, komu by som dôverovala a on by dôveroval mne. Niekoho koho by som mala rada, niekoho... koho by som mohla ľúbiť.

Dobrý priateľ je darom od Boha pre druhého človeka. Ďakujem za človeka, u ktorého mám dvere stále otvorené. Ďakujem za jeho otcovské objatia, ktoré mi poskytujú pocit bezpečia a posilu do ďalších dní.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mali by sme byť vďační za tých, ktorý nám rozdávajú úsmev a šťastie. Sú to obdivuhodní záhradníci, lebo vďaka ním naše srdcia kvitnú.

Elena Pergasová

Elena Pergasová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niečo čo vie málo ľudí:snažím sa hrať na klávesy; bojím sa zvierat (najmä pavúkov); počítam schody, po ktorých kráčam; nepáči sa mi modrá farba (ale začínam sa premáhať); páčia sa mi biele a žlté ruže; nemám rada nedochvíľnosť,... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu